Despre mine…

Buna tuturor! Ma numesc Larisa-Maria Mustata, dar toti imi spun Larisa :). Sunt studenta la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova. Pasiunea mea este sa calatoresc. De cand eram mica mama mea imi spunea ca sunt „haiduc”. Intr-adevar imi place sa ma plimb, dar locul in care merg sa ma simt bine si sa raman cu amintiri placute.

Scopul acestui blog este sa postez impresii a unor locuri din tara pe care le-am vizitat dar si ce as vizita si cum mi-as organiza itinerariul. Parerile persoanelor din jur sunt importante, atata timp cat sunt justificate si intr-un limbaj decent.

Lasă un răspuns

