BuzzCamp

Ce este BuzzCamp? Este un proiect organizat de tineri pentru tineri. Ce face BuzzCamp? Organizează  evenimente prin care angajatorul se întâlnește cu studenți sau proaspeți absolvenți și acestora din urmă li se prezintă oferta de muncă în cadrul companiei lor.

Eu am participat la 2 astfel evenimente organizate de BuzzCamp. La primul eveniment am cunoscut angajatori de la Vodafone România și Telus International. Activitățiile au fost interesante. Am fost împărțiți în 2 grupe, una la Vodafone și una la Telus International. Eu am fost la Vodafone. A fost un exercițiu interesant. Am fost grupați în echipe de 4-5 persoane și am simulat o întâlnire între noi ca reprezentanți ai Vodafone și un potențial client, aceasta întâlnire desfășurându-se într-un tren pe rută internațională. Noi trebuie să abordăm următoarele persoane: un tânăr artist, un fermier cu un coș de brânzeturi care nu vorbește limba engleză și o mamă cu un copil care plânge. Ne-a fost alocat un timp în care noi ne gândeam cum am putea aborda aceste persoane și să îi facem clienții noștri. A fost interesant, fiecare echipă a venit cu abordări interesante: pentru fermierul cu brânzeturi s-a folosit modelul lui Ghiță ciobanul, pentru tânărul artist, un abonament cu tabletă în care își poate exprima arta iar pentru mamă un telefon cu minute internaționale pentru a ține legătura cu familia și o tabletă în care cel mic se poate uita la desene animate. Aceste contracte se pot încheia atunci când trenul oprește în gări mari și se poate merge la o reprezentanță din orașul respectiv.

A fost foarte interesant. Mi-am făcut prieteni noi, dar am descoperit faptul că nu toți angajatorii caută experiență, ci caută tineri pasionați și dornici să învețe. 

DSC01155

La doilea eveniment  BuzzCamp  la care am participat, au fost invitați angajatori de la: Generali Asigurări, NN Asigurări(ING), Pirelli și Telus International. 

1.JPG

În cadrul acestui eveniment, discursul de prezentare a fost susținut prima dată de dn Daniel Pădurean, trainer la Generali Asigurări. Un lucru foarte interesant la dânsul este faptul că el are studii în medicina veterinară și a profesat ca profesor universitar. Acest lucru l-am întâlnit la multe persoane din acest domeniu și ne demonstrează nouă (tinerii) că viața este într-o continuă schimbare și nu vom ieși la pensie din primul job pe care îl vom avea.

 

 

La workshop-ul cu NN Asigurări ne-am împărțit în echipe de câte 4 persoane și am încercat să explicăm ce înseamnă pentru noi factorii de igienă și motivatori.

DSC01171.JPG

Și o altă întrebare pe care a primit-o noi, a fost ”Ce ne motivează pe noi la locul de muncă?”. Răspunsurile au fost următoarele: banii, echipa, familia, recunoașterea meritelor, mediu plăcut, competiția etc.

A fost o experiență plăcută pentru noi(studenții) dar și pentru angajatori pentru că acest tip de evenimente îi ajută să vadă cum gândim noi, ce abilități avem, cunoștințe care nu s-ar observa foarte bine (probabil) dacă era doar un simplu interviu.

Sursa foto: Arhivă personală

 

 

Lasă un răspuns

