Accesoriul potrivit

full_img_752545

– De ce să merg la banchet? Își întreabă un tânăr bunicul său. Să văd pe toate persoanele pe care nu îmi plac?

– Băiete, cred că exagerezi, ați fost colegi atâția ani, trebuie să ai fi rămas cu cineva în relații bune. Ai făcut parte din atâtea asociații studențești.

-Bunicule…au fost doar relații strict profesionale.

-”Strict profesionale”? Eu nu cred. Îți recomand să te duci pentru că mai târziu vei regreta. Spre exemplu, eu pe bunica ta am cunoscut-o la balul de absolvire. A fost una dintre cele mai frumoase zile din viața mea…

-Bunicule, atunci erau alte vremuri.

-Aici greșești. Timpul nu are nici o legătură. 

Hai, povestește-mi, că m-ai făcut curios.

-Era săptămâna de dinaintea balului iar eu nu aveam cu ce să mă îmbrac. Merg cu tata prin toate magazinele și nu am găsit nimic care să mă facă să zic ”Este perfect”. Îmi venea să renunț, dar tatăl meu îmi spune să mai căutăm. Mergem într-un alt magazin și uitându-mă la costumele bărbătești găsesc costumul PERFECT. Era un costum clasic. Merg îl probez, îmi venea ”mănușă”. Ultimul lucru pe care mi-l mai trebuia era o cravată. Din păcate magazinul respectiv nu mai avea cravate, numai dacă așteptam 1 săptămână să vină comanda. Achităm costumul și mergem acasă pentru că se deja începea să se întunece iar magazinele se închideau.

full_img_721559

 SURSA: http://answear.ro/679542-mango-man-sacou.html?b=/p/sacouri-si-costume-217-k.html/sacouri-si-costume,tip_elegant/p-1/r-60/o-n/f-80

Am ajuns acasă, am mâncat apoi am mers în camera în fața oglinzii, am probat costumul  și am încălțat pantofii. Cămașa era de un alb imaculat iar sacoul îmi venea așa de bine de parcă era făcut la comandă special pentru mine. Îmi închipuiam seara balului. O sală mare plină și să dansez cu fata visurilor mele un vals. Am adormit gândindu-mă la EA.

A doua zi merg să mă uit de cravată. Nici una nu îmi stârnea interesul. Foarte multe erau colorate. Tatăl meu zice să mergem în târg. Ajungem, mergem ne uităm. Erau rochii de toate felurile, scurte, lungi, pantofi cu toc și chiar și azi rețin era o rochie de mireasă pe care se certau 2 domnișoare.  După 30 de minute de căutări ajungem la taraba unui bătrân care vindea haine bărbătești. Întrebăm de oferta la cravate. Bătrânul zice: ”Spune-ți vă rog frumos cum arată costumul și voi ști exact ce cravată să vă ofer.” Îi spun că este un costum negru clasic cu o cămașă albă. Bătrânul stă, se gândește și spune: ”Cred că știu ce căutați. Așteptați să mă uit în spate.” Caută cu atenție și ne arată o cravată din cașmir neagră precum abanosul. ”Este PERFECTĂ”, am zis eu.  Îi plătim cravata și ne întoarcem acasă. Vine seara balului. Eu eram în camera mea mă pregăteam, eram foarte emoționat dar tatăl meu mi-a zis să mă liniștesc că va fi bine.

Ajung la bal, mă întâlnesc cu gașca mea de prieteni, povestim, ne aducem aminte de primele zile de școală. După câteva melodii sprintene, încep a cânta melodiile de vals. Mă uit după EA, era la o masă singură, îmbrăcată într-o rochie albă și cu colier de perle la gât.

rochie-scurta-de-mireasa

SURSA: http://www.tagmag.ro/tag/rochie-alba/

O invit la dans iar ea sfioasă acceptă. În timp ce dansam simțeam ca eram numai noi și nimeni altcineva. A fost feeric.

-Wow bunicule, nu știam cum ai cunoscut-o pe bunica.. Dacă tu zici să merg, voi merge.

-Mă bucur că ai luat această decizie iar drept cadou îți voi oferi cravata pe care am purtat-o la balul de absolvire dar și la nunta mea cu bunica ta.

Băiatul nu a regretat că a mers la banchet, s-a distrat toată seara și a cunoscut și el o fată frumoasă îmbrăcată într-o rochie albă.

 

Articol scris pentru SuperBlog

2 gânduri despre “Accesoriul potrivit

  1. I have been surfing online more than 4 hours today,
    yet I never found any interesting article like yours.

    It is pretty worth enough for me. In my view, if all
    webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever
    before.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

