În București

Într-o seara de octombrie în București ploua torențial. Nu aveam umbrela la mine. Mă opresc pentru câteva minute într-un loc ferit să mă usuc puțin și să mă reorganizez gândurile. 

Am venit în București pentru proiect de promovare a marilor orașe ale României iar capitala este prima pe listă. Din păcate vremea nu ține cu mine . S-a făcut foarte târziu și nici nu am apucat să îmi fac o rezervare la hotel. Mă și gândeam, oare găsesc un hotel bun la ora asta…

După vreo 10 minute, ploaia se oprește și mă gândesc să merg într-un pub unde pot să caut pe internet care ar fi un hotel ideal pentru câteva zile cât stau în București să adun informațiile necesare pentru proiectul meu. În timp ce savuram un ceai de mentă am intrat pe Booking.com să văd care sunt cele mai bune hoteluri și ce părere au oaspeții care le-au trecut pragul. Uitându-mă la oferta hotelierilor, îmi sare ceva în ochi. Domenii Plaza by Residence Hotels. Citesc cu mare curiozitate descrierea: ”Hotelul Domenii Plaza este amplasat într-o zonă rezidenţială, la 700 de metri de Arcul de Triumf şi Parcul Herăstrău, precum şi la o plimbare de 10 minute de Piaţa Victoriei şi Charles de Gaulle……Restaurantul elegant Cerisiers întâmpină oaspeţii cu preparate excelente din bucătăria de fuziune românească şi internaţională, realizate în principal cu ingrediente ecologice.”

domenii-12-150x150

Fiind amplasat în sectorul 1, este un loc ideal pentru oamenii ca mine care doresc să descopere Bucureștiul. Observ că mai au camere libere și mă hotărăsc să mă îndrept către Hotel Domenii Plaza.

Notez adresa, mă urc în taxi și ajung la hotel. De cum ajung la recepție, sunt întâmpinată cu zâmbetul pe buze de angajați. Îmi aleg o cameră dublă standard. Plătesc și merg în cameră.

domenii-2-150x150.jpg

Sunt fascinată de beneficiile pe care le ai la Hotel Domenii Plaza:

  • Acces la internet Wi-Fi
  • Telefon direct internațional
  • Televiziune prin cablu
  • Birou de lucru
  • Aer condiționat cu control individual al climei
  • Baie cu cadă
  • Prosoape de baie 100% bumbac
  • Perne din material nealergenic, la cerere
  • Halate de baie și papuci
  • Uscător de păr
  • Cosmetice Bio
  • Mini-bar complet
  • Serviciu zilnic de menaj
  • Room-service pe perioada zilei

Chiar te simți tratat regește. Fiind târziu, îmi fac o baie fierbinte și mă pun să dorm. A doua zi dimineața merg să servesc micul dejun și îmi fac planul pentru ziua de azi. Eram așa de aproape de principalele obiective turistice că nici nu știam de unde să încep. Am vizitat până nu am mai putut merge.

Ajung la hotel și hotărăsc să merg la SPA. Totul a fost ireproșabil. De la jacuzzi până la împachetări. 

domenii-2-150x150

În toate cele 3 zile în care am stat la Domenii Plaza a fost perfect. Prietena mea a avut dreptate – este cel mai bun hotel din București

După ce m-am decazat de la hotel și am ajuns acasă, am intrat pe booking și am i-am făcut hotelului cea mai bună recenzie pentru ca și alte persoane care vor să meargă la acest hotel să fie sigure că este cel mai bun.

domenii-6-150x150.jpg

Residence-Hotels-mic-300x235.jpg

Articol scris pt SuperBlog

 

Lasă un răspuns

