Rețelistica în cămin

E grea viața de cămin, dar în același timp și frumoasă. E greu când ești departe de casă, familie, prieteni dar partea frumoasă este distracția din cămine. Cunoști tot felul de studenți, de la alte facultăți, din alte țări. Pe lângă pachețelele de la mama, un lucru vital pentru studenți este internetul. Ce  ne-am face fără internet? Cum ne-am mai face proiectele pentru facultate? Cum ne mai uităm la filme în sesiune când ar trebui să învățăm pentru examene?  Ar fi o catastrofă!!!!

Eu am câțiva prieteni care au stat prin cămine și mi-au dat sfaturi în legătură cu viața de cămin. Și cum internetul este cel mai important lucru am zis să mă documentez despre ce dispozitive voi avea nevoie pentru a avea o viață de student ușoară.

Am început să mă documentez pe internet, să văd ce pot găsi să îmi fie de ajutor. Am înțeles că în cămine foarte puțini au router wireless și toate au parolă, iar dacă nu ai ruter trebuie să îți iei cablu de internet.Deja îmi închipui: atunci când vreau să scriu la masă să nu îmi ajungă cablul, mă mai împiedic de el prin cameră.Nu! Așa nu! M-am uitat cu atenție tot ce îmi trebuie. Principalul lucru pe care mi-l trebui este un router wireless. Am căutat un router foarte bun și care să mă țină pe perioada studenției,adică vreo 5 ani. Deci acest lucru înseamnă o mică investiție. 

Tot căutând am găsit pe Conectica o gamă largă de routere wireless și l-am găsit pe cel potrivit pentru mine. Router Tenda FH303D. Pe lângă router wireless, eu mi-am mai achiziționat de la Conectica o baterie externă și un mouse optic.

Cu amplificatoare de mare putere integrate, FH303D asigură performanțe wireless incredibile și o arie extinsă de acoperire. Datorită tehnologiei care permite ajustarea puterii de transmisie și celor trei antene, FH303D sporește puterea semnalului și extinde aria de acoperire pentru performanțe îmbunătățite, eliminând zonele fără semnal.

Îl cumpăr, ajung la cămin îl instalez și  totul merge bine. După 3 săptămâni la sala de lectură din cămin se organizează o petrecere de bun venit studenților, dar a intervenit o problemă de tip organizatoric.

La începutul întâlnirii se va face o prezentare video a evenimentelor ce vor avea loc în cămin pe parcursul anului și șeful de cămin dorea ca filmările să fie de cea mai înaltă calitate. Mai era aproape o săptămână până la petrecere.

Am vorbit cu șeful de cămin și i-am zis că știu un site bun unde își poate lua un cablu HDMI. Am intrat împreună pe site-ul Conectica, ne-am uitat și am găsit un cablu HDMI care are rezoluție de 1080p. Prețul acestuia este mai mult decât rezonabil și l-am achiziționat numai decât. 

Evenimentul a fost un succes și filmarea s-a putut vedea foarte bine.

Mulțumit de ajutorul oferit, șeful de cămin m-a pus administrator de rețea pe toată perioada în care voi sta la cămin. 

Orice problemă aveau studenții apelau la mine, fie că era vorba de internet sau de probleme cu laptopul.

LA MULȚI ANI CONECTICA!

Articol scris pentru SuperBlog

Conectica_BannereGoogle_SaptamanileRetelisticii_728x90px.jpg

Lasă un răspuns

