Amintiri din perioada studenției

Suntem în ultimul an de facultate. Vin foarte multe pe cap: licența, banchetul, pozele, îmbrăcămintea, machiajul etc.Multe lucruri importante. Aparent pare ca avem mult timp la dispoziție dar dacă nu ne ocupăm de la început de toate vom rămâne în urmă.

Având în vedere că de licență m-am ocupat din vară de documentare, am timp suficient să termin licența și să mă ocup de banchet.

Am vorbit cu colegii de la celelalte specializări despre locul unde se va ține banchetul. Locul este de vis.

Fotografiile le facem la nivel de grupă.Deja au început să vină cu oferte, care mai de care avantajoase. Fiecare reprezentant punea accent pe calitate și experiență. 

Într-o zi când eram toți colegii la un pub, discutând despre banchet o colega, Anastasia, spune ca a văzut la un teambuilding o ședință foto având în spate un perete verde și după ce face pozele, când le editează adăugându-se pe loc măști, haine, portrete, animăluțe haioase,se poate scrie/desena direct pe ecran. Se pot adăuga obiecte personalizate după tipul de eveniment.

eventsImg.png

-Sună super tare, spune unul dintre colegi, crezi că am putea face acest lucru și pentru un abum de final de facultate?

-La finalul teambuilding-ului am primit fiecare câte o carte de vizită de la ”PartySnap” – așa se numește firma. Îi voi suna mai târziu și vom vedea ce vor spune.

16_thumb

A doua zi într-o pauză dintre cursuri, Anastasia le spune colegilor că a vorbit cu unul dintre reprezentanți și ne pot organiza și nouă un fotodivertisment.

Totul era pus la punct pentru finalul facultății: îmbrăcămintea, banchetul, fotografiile de album, licența(unii mai mult, alții mai puțini).

A venit ziua fotografiilor pentru album. Totul era pregătit. Emoție, bucurie, nostalgie… era un amestec de sentimente. Era printre ultimele lor activități de grup, dar nu însemna că nu mai pot organiza petreceri cu anumite ocazii.

20.jpg 

În seara banchetului cu toții ne-am distrat și au petrecut până în zori. 

La licență cu toții am luat note mari.

După un an de la terminarea facultății, am organizat o petrecere de revedere. Am început fiecare să povestim pe unde am fost ce am făcut. Unul dintre colegi a plecat cu o bursă de studiu pe Management în Suedia, alți 2 colegi  s-au înscris într-un program ”Work and Travel USA” – un contract pe o perioadă de 3 luni în America unde își pot alege un job și Anastasia și-a pus bazele unei mici afaceri în domeniul organizării de petreceri tematice și a încheiat o colaborare cu cei de la PartySnap. 

Articol scris pentru SuperBlog

 

Lasă un răspuns

