Minte sănătoasă într-un corp sănătos

Întotdeauna ni se spune să mâncam sănătos, să facem mișcare, să ne hidratăm. Noi auzim aceste lucruri dar puțini le pun în practică. Spunem că un pic de ”dulce” n-are ce să strice sau ”Aș vrea să fac mai multă mișcare dar nu am timp…” .

Ne scuzăm de fiecare dată când vrem să depunem un efort pentru sănătatea noastră.

Există multe alimente sănătoase care pot transforma stilul de viață nesănătos într-unul fresh.

De exemplu:

  1. Poți înlocui sucurile carbogazoase cu sucuri naturale.
  2. Dimineața la micul dejun poți înlocui omleta sau sandwich-ul cu o porție de cereale cu lapte.
  3. În loc de zahăr în ceai poți pune miere

Acestea sunt simple variante care te pot ajuta să îți detoxifici organismul.

Cu toții adorăm pastele într-o mulțime de combinații. O porție de paste ar fi mult mai bună dacă s-ar folosi paste făinoase integrale. Pastele integrale au un gust natural, nerafinat, au un aport echilibrat de vitamine și săruri naturale și un conținut ridicat de fibre alimentare.

Fructe-confiate-794x219.jpg

Cu toții mâncăm fructe: mere, pere, prune, cireșe, pepene, etc. dar v-ați gândit să încercați și fructe uscate(fructe goji, ananas si caise confiate etc.) sau nuci?

Tonic general al organismului, goji este fructul cu cea mai mare concentrație de antioxidanți. Conține polizaharide, aminoacizi, uleiuri esențiale, vitamine C, B1, B2, B6, E, magneziu, fier, potasiu şi betacaroten. Datorită proprietăților deosebite, fructele goji întăresc sistemul imunitar, mențin greutatea corporală în limite normale şi încetinesc procesul de îmbătrânire. – SanoVita
Nu trebuie să șocăm corpul nostru prin o schimbare bruscă de alimentație. Totul trebuie luat treptat, după puterea fiecăruia. Ne putem face o listă care ne-ar ajuta să avem un stil de viață sănătos.
1. Pentru început putem renunța la băuturile carbogazoase.
2. Ne facem un program pentru servirea meselor.(pentru cei care doresc să investească mai mult pot merge la un nutriționist care îți va recomanda un regim alimentar, dar fără să îți zică să iei anumite plante sau medicamente)
3. Nu ai timp să mergi la o sală de gimnastică? Dimineața și seara poți face câteva exerciții de gimnastică( sunt multe tutoriale pe internet care te pot ajuta)
4. Înlocuiești prăjelile cu meniuri de mâncare preparate la rece sau fierte.
5. ”Dulcele de după-amiază” îl poți înlocui cu un fruct.
6. Apa minerală să o înlocuiești cu cea plată.
7. Sursă de vitamine sunt lactatele. Consumă iaurt cu fructe, cereale (dar nu cele din comerț) le pregătești tu acasă, îți tai ce fructe dorești și îți pui în iaurt.
Acestă listă o poți adapta stilului tău de viață. Poate lucrezi de la 9-17 sau de noapte. Este important cum ne organizăm mesele astfel încât să nu adăugăm și altele în afară de mic dejun, prânz și cină.
Un lucru important de reținut! Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei! Nu este de evitat. Nu există scuza ”Nu am avut timp…”, te trezești mai devreme cu 15 minute.
Încercați să evitați produsele pe care scrie ”rafinat” sau pâinea albă. Sunt nesănătoase. Înlocuiți-le cu cele integrale. De evitat semipreparatele, cuptorul cu microunde, mâncarea Fast-Food.
Hidratarea este importantă. Beți cât mai multe lichide. 
Informați-vă ce ați făcut greșit până acum și schimbați-vă stilul alimentar!
sanovita.jpg
Articol scris pentru SuperBlog
Anunțuri

3 gânduri despre “Minte sănătoasă într-un corp sănătos

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s