Nunta de vis

În sfârșit s-a întâmplat! Am primit întrebarea pe care o așteptam de o viață!!! Da, m-a cerut și bineînțeles că am zis că da. Amândoi am căzut de acord ca nunta noastră să fie nu fie un eveniment în care oamenii vin din obligație pentru că ”așa se face”. Va fi un o nuntă în care vor fi prezenți membrii familiei și prietenii care fac parte cu adevărat din viața noastră.

Cununia religioasă ne-am gândit să o facem la Biserica Stavropoleos iar petrecerea de după la un restaurant cu specific mediteranean din București,  Restaurantul Citroniers de la Residence Hotels 

Restaurantul Citroniers are o capacitate de 80 persoane. Decorul și ambianța deosebită creată de un acompaniament discret la pian va face să nu uităm momentele importante din viata noastră, ne garantează consultantul de eveniment. 

rc1.jpg

Meniul de nuntă ne-am hotărât să conțină preparate de pește ș fructe de mare. În materie de vinuri i-am lăsat pe nașii noștri să îl aleagă, deoarece ei au mers la multe evenimente unde se făceau degustări de vin. Tortul am ales să fie unul cu ciocolata și fructe.

Am fost asigurați că barmanul ne va pune la dispoziție toată seara cele mai bune băuturi. Mesele vor fi  elegant aranjate cu lumânări și fețe de masă din brocart.

Bucuroși că am stabilit detaliile cu sala de eveniment și meniul, trecem la următoarele detalii: rochia de nuntă. Îmi plac rochiile de prințesă cu corset dar rochia mea de vis este rochia de mireasă din portul popular. Inițial, EL zicea că nu are rost să ne complicăm, iar eu l-am ignorat și am visat în continuare la rochia de vis.

A sosit și acea zi! Cununia la biserică a fost una plină de emoție și simțeam cum nu mai eram 2 ci deveneam o singură ființă.

Când am ajuns la restaurant, petrecerea a început să se încingă. Meniul a fost unul deosebit. Mixul de bruschete de la aperitiv s-a legat foarte bine cu vinul rose de ne-au gâdilat papilele gustative. Felul principal – Piept de pui cu creveți Black Tiger și spanac sote a fost foarte bine asortat cu un vin alb.


Atunci când a venit momentul să dansăm, dansul mirilor am simțit că plutim, eram numai eu cu el, pluteam deasupra norilor și în jurul nostru erau numai stele.

La tăierea tortului am avut dorința de a-i servi eu pe invitați. Prima dată, invitații credeau că eu glumesc, dar am fost cât se poate de serioasă. 

Nunta a fost una de vis. Cu toții ne-am simțit minunat și acest lucru i-l datorăm celor de la restaurantul CITRONIERS .

sigla-citroniers-300x150

Așteptăm cu nerăbdare dacă vom câștiga la tombola pentru petrecerea lunii de miere pe Coasta de Azur.

Articol scris pentru SuperBlog.

 

 

 

Un gând despre “Nunta de vis

Lasă un răspuns

