Furnici și urechi de lemn

Eram împreună cu prietenele mele în București și după o zi de plimbări istovitoare am ajuns la acasă la una dintre fete și ne gândeam ce să mâncăm… Având în vedere că suntem în București varietatea gastronomică este nelimitată.

– Ce vreți să mâncăm?

– Hai să comandăm ceva.

-Ce ziceți de mâncare chinezească?

-Nu știu ce să zic, nu am mâncat până acum…

-E foarte bună. Vom face o comandă specială pentru tine că nu ai mâncat până acum mâncare chinezească!

-Bine hai să comandăm, dar eu nu știu ce anume să comand așa că vă las pe voi să alegeți pentru mine.

– OK, atunci hai să sunăm la Wuxing și să comandăm FURNICI ÎN COPAC.

-Ce??? Furnici? Nu, nu, nu mănânc așa ceva!

-Stai liniștită, că nu sunt furnici.

-Dar ce sunt… furnici în mușuroi?

-E un preparat cu spaghete de soia, carne tocată mixtă, varză albă, morcovi, usturoi, ceapă, sos soia, sare, condimente chinezeşti, pastă de ardei iute, oţet chinezesc. Sau dacă vrei este și varianta cu pui.

-Sună suspect…dar hai să îi acordăm o șansă. Voi ce vă luați?

-Același lucru, este unul dintre mâncărurile noastre preferate.

Facem comanda, așteptăm să vină și între timp ne pregătim pentru seara fetelor: pijamale, perne și 2, 3, 4 filme de văzut pentru o noapte albă. Comanda ajunge, fiecare își ia comanda, numai eu stau și mă uit suspect la preparat.

-Ce faci, nu mănânci?

-Măi, sigur nu este o furnică ascunsă prin cutie și vreți să îmi faceți o farsă?

-Nu, fată, stai liniștită și noi ne-am comandat același lucru ca tine, nu ai de ce să fi așa suspicioasă.

-Bine, hai că gust. Mmm… e foarte bun!!!

Furnici in copac cu carne de porc 350x230px.png

WuXing știe! Ei au doar mâncare bună!

-Așa e, ați avut dreptate.

-Dacă vrei să mai experimentezi ceva aparent neobișnuit poți încerca și ”Cartofi cu urechi de lemn”, este foarte bun.

– Aaa, deci numai sunt furnicuțele în copac, acum sunt urechiușe de lemn. Dacă tot îi faceți reclamă, vom comanda mâine seara CARTOFI CU URECHI DE LEMN.

Cartofi cu urechi de lemn 350x230px.png

Zilele petrecute în București au fost nemaipomenite, iar mâncarea chinezească ne-a uns pe suflet.

Articol scris pentru SuperBlog

 

2 gânduri despre “Furnici și urechi de lemn

  1. Știu că își luase o prietenă urechi de lemn la un moment dat, dar îmi pare rău că n-am gustat și eu. Chiar vreau să încerc cât mai multe mâncăruri specifice altor țări, iar cea chinezească mi se pare oricum la îndemână, așa că trebuie neapărat să fac și asta. Acum voi știi și ce să comand, mulțumesc! 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

