Sărbători cu Farmec

Vin sărbătorile! Vine Crăciunul! Momente minunate petrecute cu familia! Ce poți să îți dorești mai mult atunci când îi ai pe cei dragi alături de tine. Nu există o rețetă universală a Crăciunului fericit. Poți avea un Crăciun fericit dacă mergi la o cabană la munte, alții se bucură acasă la bunici la țară. Indiferent de locul în care sărbătorești Nașterea Domnului sau Crăciunul, cu toții avem un brad împodobit într-un colț al camerei unde vom pune cadouri pentru cei dragi, fie ei copii sau adulți.

Mie îmi place să îi fac treaba lui Moș Crăciun numai că nu îmi iau costumul roșu și barba albă.

Eu nu am o listă cu cei care au fost cuminți tot anul și ce îți doresc ei de la Moș Crăciun, dar acestea nu mă împiedică să le dăruiesc celor dragi cadouri.

Pentru fiecare m-am gândit să le ofer în dar câte o casetă  Farmec. De ce Farmec și nu alt brand? Are ingrediente de ultimă generație, încearcă permanent să își îmbunătățească produsele și nu în ultimul rând este un brand românesc cu tradiție.

Pentru mama mea, îi voi dărui Casetă cadou – Tratament Regenerare

Borseta conține:

  • Șampon regenerant Gerovital Tratament Expert
  • Ser termoprotector Gerovital Tratament Expert

De ce această borsetă? Mama mea are un păr bogat, care spre bucuria mea l-am moștenit, iar  cu trecerea timpului părul se rărește și este păcat  de o asemenea podoabă.

4149-caseta-cadou-gte-2

Șampon regenerant

  • Potrivit tuturor tipurilor de păr, șamponul acționează pe toată lungimea firului prin vitaminele și oligoelementele reunite în complexul bioactiv și prin extractele naturale din plante ce stau la baza rețetei.
  • Rolul principal în refacerea structurii firului de păr îl are keratina hidrolizata din compoziție, keratina fiind constituentul esențial al firului de păr.

Ser termoprotector

  • Asigură protecția firului de păr prin pelicula pe care o creează în jurul acestuia, împiedicând pierderea apei sub acțiunea temperaturilor ridicate provenite de la instrumentele de coafare.
  • Datorită prezenței unor ingrediente cu un efect puternic hidratant, ca extractul de Aloe Vera, Aquaxyl și Provitamina B5, serul suplimentează rezervele de apă din structura fibrei capilare.

Pentru mătușa mea îi ofer o Casetă cadou Minitravel

Caseta conține:

  • Deodorant Antiperspirant – Sapphire Woman 40 ml
  • Pastă de dinţi pentru dinţi sensibili – 18 ml
  • Şampon Argan Plus Jojoba – 40 ml
  • Cremă hidratantă 3 plicuri x 2ml 

CADOU: Borsetă + Cremă hidratantă, 3 plicuri x 2ml

4145-borseta-kit-calatorie-2

De ce această casetă? Este o persoană care îi place foarte mult să călătorească și atunci când se pregătește de călătorie, aranjează totul într-o ordine impecabilă. Această casetă are tot ce îi trebuie pentru călătoria ei.

Pentru prietenul meu, casetă cadou Gerovital H3 Men Active.

Borseta conține:

  • Sampon hidratant Gerovital H3 Men
  • Gel de duș revigorant Gerovital H3 Men
  • Antiperspirant Deodorant Gerovital H3 Men Active

4144-borseta-gh3men2.jpg

Acestea sunt cadourile pe care le ofer eu celor pe care îi iubesc. Ce nu am menționat este ce îmi doresc eu de sărbători. Pentru mine, cadourile pe care le primesc de sărbători sunt bucuriile pe care au cei care le ofer în dar ceva. Dar din dar se face Rai!

Ce oferiți celor dragi, faceți din inimă, nu pentru că așa se face sau pentru a primi și voi ceva în schimb. Bucurați-vă de lucruri mărunte!

Sărbători fericite FARMEC!

Sărbători fericite tuturor!

Sursa foto: https://www.farmec.ro

Articol scris pentru SuperBlog

 

Lasă un răspuns

