Motanul si creditul

De cativa ani m-am apucat de filmat. Filmez natura, muzeele, petreceri tematice etc si acum am o provocare noua. Am primit un e-mail de la de la AVBS Credit si trebuie sa filmez un spot publicitar despre un produs bancar, mai exact un credit pentru IMM. Cand am auzit, am stat un pic pe ganduri. Cum as putea sa-l promovez? Unde va fi difuzat?  Nu am nici o idee…

Dupa ce am citit in continuare e-mail-ul am vazut ca voi colabora cu cei de la TVR 2. Acestia ma vor ajuta cu sfaturi si echipamentul necesar pentru a face un spot cat mai reusit. M-am mai linistit un pic.

Am intrat pe site-ul celor de la AVBS Credit sa ma informez in legatura cu creditele pe care le ofera. Am ales Overdraft si Linia de credit:

Creditul OVERDRAFT sau LINIA DE CREDIT se acordă Societăților Comerciale și Persoanelor Fizice Autorizate, cu cifre de afaceri de până la 500.000 – 1.000.000 EUR. Linia de credit este echivalentă descoperirii de cont, însă ratele se plătesc atunci când banii sunt cheltuiți.

Caracteristici:

  • Perioada: 12-24 de luni, cu posibilitatea prelungirii acestora. Facilități de tip revolving, acordate în lei.
  • Suma: până la 50.000 EUR fără garanție și până la 150.000 EUR cu garanție imobiliară.

Suma acordată prin OVERDRAFT se virează în contul clientului și se poate utiliza pentru orice are legătură cu activitatea curentă.

Suma acordată prin LINIA DE CREDIT se justifică prin facturi, putând fi utilizată doar în anumite scopuri: salarii, plăți, datorii către Stat, etc.

Avantajul acestui credit este ca suma se stabileste in functie de nevoile clientului si capacitatea de rambursare.

Cum putem creea o reclama care sa le starneasca interes companiilor? Studiind cu atentie retelele de socializare, ce le place oamenilor mai mult si am vazut ca acestia sunt innebuniti dupa pisicute. Bun, stiu cum sa fac reclama sa fie una atractiva.

Intr-un birou se intalnesc 2 pisici, una alba si cealalta neagra si negociaza un credit pentru afaceri de 5000 de euro.

Cea alba este cea care ofera creditul, are ochi niste albastri care acapareaza interlocutorul. Poarta un rochie gri cu un accesoriu rosu la gat. Pisica neagra este un motan antrepenor care doreste sa isi deschida o firma de curierat in Bucuresti si are nevoie de un imprumut pentru a-si achizitiona cele mai bune biciclete. Motanul negru poarta un costum albastru cu o cravata neagra si are ochi verzi.

Cei de la TVR2 m-au ajutat cu echipamentul, cu editarile cu vocile. S-a muncit ceva timp la el, dar totul a iesit extraordinar

La sugestia celor de la TVR2 am adaugat inca o fraza la motanul care solicita creditul – „Prrr mi-au un credit rapid de la voi”.

avbs-credit1

Sursa foto: http://super-blog.eu/

Filmarea a fost difuzata pe postul celor de la TVR, pe retelele de socializare si a devenit viral.

 

Articol scris pentru SuperBlog

3 gânduri despre “Motanul si creditul

Lasă un răspuns

