Ce carti mi-am luat in 2016

Anul 2016 a fost un an al achizitiilor de carti pentru mine. Sa nu va ganditi ca mi-am luat zeci de carti dar au suficiente pentru a-mi mari biblioteca.

Ofertele puse la dispozitia cititorilor de catre editurile din Romania, au fost vaste. Unele carti le-am cumparat, altele le-am primit.

Ceea ce va voi prezenta mai jos este asemanator unui book haul pe care il fac booktuberii (youtuberi care au ca subiect central cartile). Cativa booktuberi din Romania sunt: Adela de la Vanilla Moon Books, Cristina Boncea de la Cristina98b, Irina de la Irina Citeste, Daniel Afloarei si multi altii.

Cartile pe care vi le voi prezenta vor fi intr-o ordine aleatoare. Sa incepem cu bookhaul meu:

  1. Aventurile lui Sherlock Holmes  – Sir Arthur Conan Doyle; volumul 1&2 din Colectia Adevarul. Cine ma cunoaste stie ca mie imi place tot ce tine de Sherlock Holmes. Aceste 2 volume le-am gasit in hypermarketul Auchan la un pret mult redus fata de cel initial.
  2. La inceputul anului 2016 a fost organizat la Centrul Comercial din Craiova Targul de Turism al Olteniei unde am avut placerea sa il cunosc pe Marian Constantinescu. De la dansul am luat o carte de tip 2 in 1, prima parte a cartii se numeste „In turism e vremea lupilor tineri” si  doua parte „In cautarea lupilor tineri – dupa 10 ani-” in care este prezentata activitatea a 10 oameni in turismul romanesc de la Editura Convexus 2000.
  3. In cadrul Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, doamna Lect. Univ. Dr. Silvia Puiu invita studentii sa scrie in fiecare numar al Cronicii Stundentului articole pe diverse teme si unii dintre acestia primesc premii diverse carti sau cd-uri cu muzica sau filme. In 2016 am avut si eu ocazia sa primesc 4 carti: Puterea de convingere de Napoleon Hill de la Editura Curtea VecheScrisori pentru fiicele mele de Elizabeth Noble de la Grupul Editorial Litera; Un rege fara viitor, Ludovic al XVIII-lea de Christophe Donner – Editura Historia si Filozofia F**k it! de John  C. Parking  de la Editura Nemira.
  4. Pentru participarea la Cercul de Analiza din cadrul aceleasi facultati si la un concurs de planuri de afaceri organinzat de Facultatea de Stiinte Economice din Targoviste am primit de la domnul Asist. Univ. Dr. Silviu Carstina cartea „Un IQ financiar mai bun – Cum sa iti folosesti banii mai cu cap” de Robert T. Kiyosaki de la Curtea Veche.
  5. De la Grupul Editorial ALL am primit 2 carti: „Roman pentru doamne” de Michal Viewegh si „Jane Austen merge la Hollywood” de Abby McDonald. (puteti gasi recenzia celor 2 pe blog).
  6. Dupa ce am citit „Jane Austen merge la Hollywood”, am aflat ca autoarea s-a inspirat in realizarii cartii din „Ratiune si simtire ” de Jane Austen pe care mi-am cumparat-o si eu de la Editura Corint.
  7. In cadrul competitiei SuperBlog, la una dintre probe am castigat un voucher de la Editura RAO cu care mi-am putut cumpara „Trezirea” de Kate Chopin.
  8. Pentru ca este important sa ne cunoastem trecutul nostru  mi-am cumparat „Vlad Tepes Dracula intre legenda si adevarul istoric ” de Stefan Andreescu Editura Enciclopedica.
  9. O carte pe care mi-am dorit-o demult si mi-am achizitionat-o de Black Friday este „Tratat de istorie a religiilor” de Mircea Eliade de la Editura Humanitas.
  10. „The best place to be today – 365 Things to do & the perfect day to do them” este o carte scrisa de cei de la Lonely Planet, o editura din Australia care se ocupa de carti si ghiduri turistice.

Acestea au fost cartile cu care mi-am marit biblioteca, este posibil sa fi omis vreuna, iar daca am dreptate ma voi revansa fata de carte facandu-i o recenzie in urmatorul articol dedicat cartilor.

Acestea au fost cartile pe 2016 si sunt foarte curioasa de cartile pe care le voi avea in 2017.

Sa ne citim cu bine!

 

 

 

51 de gânduri despre “Ce carti mi-am luat in 2016

  1. Cartile lui Robert Kiosaki mi s-au parut foarte motivationale din punct de vedere al educatiei de business, insa greu/imposibil de aplicat in Romania, pentru ca noi avem alte legi si o situatie cu totul diferita de SUA. Oricum, mi-a placut lista ta ❤

    Apreciază

  2. Unele titluri suna foarte bine. Imi place gama variata de carti pe care le-ai primit, le-ai castigat sau le-ai cumparat. Eu am mers mai mult pe beletristica si spre finalul anului 2016 am facut ravagii 😉

    Apreciază

  3. Daca tot e vorba de carti sa va spun ce am patit. Am comandat, precomanda, Insomnii pentru ca mi-am dorit sa fiu printre primele ce o au. Am comandat-o de la libris pe 15 dec parc. ei bine, curierul imi tot trimitea mesaje ca sa stau acasa ca vine. Am tot sunat si nu a raspuns nimeni pana cand am comandat-o de la elefant si a doua zi am ridicat-o de la un punct de livrare. Curierul m-a sunat in cele din urma dar dupa revelion. Evident nu am mai cumparat-o de la libris.

    Apreciază

    1. Din fericire pt mine nu am avut intarzieri. Am luat de la Libris o data si nu am avut probleme. La elefant mi-a placut ca am mers eu dupa colet nu, sa stau dupa curier si el dupa mine.

      Apreciază

  4. Am citit si eu Ratiune si simtire, mi-a placut foarte mult. In 2016 am cumparat „Ceai,ciocolata si cafea”, „PS I love you”, „O suta de nume”, carti cu retete rapide de la Jamie Oliver si carti pentru dezvoltarea personala. Mi-ai dat o idee buna de articol, sa adun si eu toate cartile anului 2016. La cat mai multe iti doresc! (citite)

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ai inceput lista cu ceea ce-mi place mie cel mai mult sa citesc si anume Sherlok Holmes :D. Bine, eu sunt pasionata si de Agatha Christie/Poirot dar si aceasta imi place. Spor la citit! Te pup 😚

    Apreciat de 1 persoană

  6. Wow , ai citit , nu gluma !
    Anul acesta mi-am propus sa citesc si eu , macar o carte pe luna . Chiar doresc sa fac si o scurta recenzie pe blog la fiecare , asa ca ma duc sa iti citesc blogul pentru a-mi forma o idee despre continutul necesar . 🙂

    Apreciază

  7. Cartile scrise de Robert Kiosaky sunt preferatele mele din domeniul de business si financiar insa mi se pare ca sfaturile lui nu sunt aplicabile in Romania din pacate.

    Apreciază

  8. Ti-ai luat carti nu gluma. Eu am luat cateva romane de dragoste, primele 5 volume din Pisicile Razboinice si cateva carti de povesti pentru fiul meu. 🙂 Sper ca anul acesta sa reusesc sa-mi cumpar mai multe, dar sa reusesc sa le si citesc.

    Apreciază

  9. Felicitari pentru colectie! 🙂 Fiind o persoana pasionata de tehnologie, cam singurele carti pe care mi le cumpar sunt cele in format digital. Pentru asta, I love my Kindle, ma ajuta sa citesc oriunde si oricand si sa car toata colectia dupa mine. Abia astept sa vad ce achizitii vei face si in 2017 🙂

    Apreciază

  10. Eu anul acesta efectiv nu am cumparat decat o singura carte, pentru ca mi-am reînnoit abonamentul la biblioteca, care expirase de prin liceu. Poate e ciudat, dar sunt client fidel al bibliotecii, iar in anii de liceu si studentie o evitam constant.
    Dintre toate, o aveam pe lista doar Aventurile lui Sherlock Holmes – Sir Arthur Conan Doyle, pe care de multa vreme tot zic ca o sa o caut, dar a ramas pe lista de asteptare.

    Apreciat de 1 persoană

  11. Ce de cărticele! Eu nu prea mi-am cumpărat în 2016, mai mult am primit, ceea ce m-a scutit de câteva cheltuieli în plus. Deși îmi place la nebunie să citesc și cititul chiar e o prioritate pentru mine, nu prea mă lasă inima să dau banii pe cărți. Îmi iau de obicei dacă sunt reduceri la cărțile pe care le vreau neapărat sau mai intru prin anticariate. 😀

    Spor la citit și numai lecturi frumoase îți doresc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

