Recenzie -Întrebările sunt de fapt răspunsuri de Allan Pease

După cum v-am spus în articolul precedent – Ce cărți mi-am luat în 2016, mă voi revanșa față de cartea pe care nu am menționat-o făcându-i o recenzie . Înainte de începe recenzia, vă voi spune cum am intrat în posesia acesteia. În mod obișnuit eu nu îmi cumpăr cărți de dezvoltare personală, de ce nu știu, doar am avut plăcerea să le primesc.  Cartea am primit-o de Secret Santa la întâlnirea bloggerilor olteni.

Autorul cărții, Allan Pease este cel mai cunoscut expert în limbajul trupului iar cartea de față o dovedește.

1298560998_speakoutallanpease2

SURSA: http://motivational-speakers.co.uk/

Este o carte pe care o termini într-o oră jumătate două, o poți citi oriunde și are și ilustrații.

15970663_1409540719065590_730174231_n

SURSĂ: Arhivă personală

Te ajută să îți dai seama de anumite lucruri care până acum nu le-ai acordat o importanță prea mare, cum ar fi: limbajul trupului, cum să descoperim factorul motivațional, cum să ai o prezentare convingătoare etc.

În timp ce citeam cartea am dat peste o frază foarte amuzantă dar și câteva învățături.Nu vi le spun, vă las să descoperiți singuri acest lucru.

Care e diferența dintre un bărbat necăsătorit și un clovn. Clovnul știe când să poarte haine caraghioase.

”Întrebările sunt de fapt răspunsuri” este o carte pe care as reciti-o, ea fiind pentru mine un manual.

Cartea o puteți găsi pe site-ul celor de la Curtea Veche, Elefant.ro, Libris, Librărie.net etc.

 

 

33 de gânduri despre “Recenzie -Întrebările sunt de fapt răspunsuri de Allan Pease

  1. imi place sa citesc astfel de carti din cand in cand, cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa le citesca. ne ajuta sa ne cunoastem mai bine si sa ii intelegem si mai usor pe cei din jurul nostru.

    Apreciază

  2. Hmm, tocmai am terminat o carte despre comunicare ce avea un întreg capitol despre limbajul nonverbal, dar descrierea ta m-a făcut curioasă să o caut și pe aceasta și să o citesc. Pare un pic amuzantă ca și scriere.

    Apreciază

  3. Waa, chiar mi-ai stârnit interesul față de ea. O are fratele meu în bibliotecă și mai mereu mă uitam la ea și mi se părea interesant titlul, dar nu știu, ceva mă ținea să nu o citesc. Acum cred că am s-o încerc și eu, cred că am multe de învățat de pe urma ei, mai ales că Allan Pease am înțeles că e un autor foarte bun când vine vorba de cărți pe subiectul ăsta.

    Dacă vrei să vezi și recenziile mele, te aștept cu mare drag pe blog: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

