3, 2, 1… Spring SuperBlog

Am promis ca nu mai ratez nici un deadline, asa ca vreau sa ma inscriu la Spring SuperBlog, inainte de 1 martie.

Imi era foarte dor de ceilalti bloggeri si abia astept sa ne intalnim in mediul online pe parcursul probelor si daca totul merge bine si in Gala!

15540967_1180163128734471_2513950965357521064_o

Primavara aceasta vine cu noi provocari si multe surprize. Una dintre ele este noua editie Spring SuperBlog. Imi era foarte dor de probe, deadline-uri si emotiile notelor. Aceasta editie va una mai putin incarcata de probe fata de editia din toamna. 

Abia astept sa cunosc noii parteneri si bloggeri care se vor alatura acestei comunitati. 

Prima data cand m-am inscris in aceasta competitie ma gandeam ca voi fi un extraterestru si voi fi spectator la convorbirile bloggerilor care se cunosc de cativa ani, dar asteptarile mi-au fost date peste cap.

Ce imi doresc sa castig din aceasta competitie? Momente de neuitat alaturi de ceilalti bloggeri, restul sunt bucurii de moment.

Cei care doresc sa se inscrie dar din diverse motive nu o fac, ii incurajez sa se inscrie.

16806866_10211968045057212_4366493756076493209_n

Nu mai sta, hai la Spring SuperBlog!

2 gânduri despre “3, 2, 1… Spring SuperBlog

Lasă un răspuns

