Cand nu ai idei, ia o pauza de cafea

Este diminiteata. Suna alarma. Este ora 6. Ma dau jos din pat si imi incep ritualul:

  • beau 250 ml de apa
  • 15 minute de gimnastica
  • beau 250 ml de apa

Apoi fac un dus, imi pregatesc hainele pentru o noua zi si servesc micul dejun. Bineinteles ca micul dejun nu ar fi complet fara cana mea preferata plina cu cafea si lapte.

la-fantana-apa-si-cafea-mic-128x300.jpg

Azi este o zi importanta. La birou avem o echipa care trebuie sa pregateasca coperta pentru  urmatorul numar al revistei „Life it’s cool”. Acest numar este foarte important deoarece este unul aniversar, revista implineste 10 ani de existenta iar coperta trebuie sa fie PERFECTA.

Ajung la birou si discut cu colegii cum stau pregatirile . Din 6 persoane care se ocupa pentru crearea copertei numai 3 sunt prezenti.

– Unde sunt ceilalti? Mai sunt cateva zile pana cand trebuie sa prezentam coperta in fata comisiei si nu suntem toti prezenti…

-A fost un weekend putin mai agitat pentru unii, au fost la o petrecere in afara orasului si cred ca au ramas acolo peste noapte.

-Inteleg, desi nu-mi convine, dar cum vom duce la capat cu proiectul acesta?

In pauza de masa aflam noi informatii in legatura cu colegii intarziati. Au avut niste probleme cu masina dar pana la finalul pauzei de masa vor ajunge. Acest lucru m-a linistit un pic. Merg in cafetaria firmei si constat ca avem probleme cu furnizorii in ceea ce priveste distributia apei si cafelei si  trebuie sa ne cautam altii. Va dura ceva timp pana sa ne gasim altii, pana atunci fiecare isi va aduce de acasa. Problema urmatoare este ca trebuie sa avem un furnizor pana vine comisia.

Dupa 15 minute de la terminarea pauzei de masa vin si cei trei petrecareti ai grupului. Ideile despre cum va arata revista vin cam greu pentru ca majoritatea se gandesc la ce au facut weekend-ul trecut.

-Trezirea dragii mei, ideile nu vin stand degeaba!

– Suntem obositi si nu am baut cafea, si stii prea bine ce randament slab avem daca nu bem cafea.

-Bun! Atunci stiti ce facem? Ne oprim, ca pierdem timpul fara sa facem ceva productiv, mergem cu totii acasa ne revenim putin, veniti la mine ca am mai mult spatiu in sufragerie si concepem cateva idei pentru revista.

Este ora 7 si colegii incep sa se adune. Pentru a nu ma mai intalni cu scuza – „Nu am baut cafea, nu dau randament” mi-am scos rezerva de cafea  de la Kafune si am pregatit 6 cani de cafea ce aveau un miros de se simtea in tot apartamentul.

Kafune-mic-128x300.png

Avand in vedere ca o cafea buna da rezultate pe masura, acest lucru s-a reflectat  in munca depusa de noi pentru numarul aniversar al revistei si am terminat cu doua zile inainte de deadline.

Problema cu furnizorul pentru apa si cafea nu era gata si nu puteam sa pregatim protocolul pentru comisie. Unul dintre colegii mei s-a gandit sa ii contactam un reprezentant de la compania „La Fantana”, firma de la care imi fac „aprovizionarea” cu cafea.

Am vorbit cu un reprezentant si ne-a spus ca au oferte bune pentru companii in ceea ce priveste distributia de apa si cafea.

In ziua prezentarii, totul a decurs extraordinar. Munca noastra a fost apreciata iar revista a avut un success rasunator pe piata.

Incepand cu numarul aniversar, am adaugat o noua sectiune in revista dedicata importantei cafelei si a apei pentru a incepe dimineata cu bine.

Articol scris pentru SuperBlog

 

2 gânduri despre “Cand nu ai idei, ia o pauza de cafea

Lasă un răspuns

