Un credit pe masura afacerii tale

Dupa cum stie toata lumea, visul meu s-a implinit, am o pensiune  in Slatioara,  judetul Valcea. Totul a fost bine, clientii veneau, toata lumea era multumita. Pe parcursul celor 3  ani am descoperit ca pentru a avea mai multi clienti trebuie sa investesc niste bani. In ce as putea sa investesc pentru a atrage mai multi clienti? Cateva idei am in minte si am vrut de la inceput sa le aplic dar creditul pe care l-am luat initial pentru a deschide pensiunea nu acoperea ceea imi mai doream. Ce imi doream, sa nu mai lungesc cu vorba? In spatele pensiunii am o parcela mica de pamant nefolosita pe care doresc sa o transform intr-o gradina unde as putea sa plantez legume, cativa pomi fructiferi si o curte mica unde as putea sta vreo 20 de pasari si 2 vaci. Suna ideal, va dati seama dar pentru o investitie ca aceasta este nevoie de bani, pe care nu ii am din cauza ca ultimul sezon nu a fost asa cum speram.

Toata lumea spune „Ia un imprumut ca nu este asa greu”. Nu este greu cand doar o spui fara sa faci nimic. Mie nu imi trebuie un simplu imprumut, imi trebuie o finantare care sa ma ajute sa imi dezvolt afacerea nu sa realizez ca am facut o alegere gresita, doar asa ca nu am ce face timpul si cu banii. In acest domeniu trebuie cautat cu atentie creditorul potrivit care sa stie ce sfaturi sa iti dea, ce sa te intrebe pentru a sti cu ce sa te ajute etc.

Tot cautand pe internet i-am gasit pe cei de la AVBS Credit. Am intrat pe site-ul lor sa vad ce oferte au si am vazut ca au si credite pentru investitii exact ce imi trebuie mie. Care sunt avantajele acestui credit? Sunt 3 mari avantaje:

  • Clientul își continuă dezvoltarea companiei;
  • Suma creditului se stabilește în funcție de nevoile debitorului și de capacitatea sa de rambursare;
  • Debitorului i se întocmește dosarul de creditare.

Am luat numarul de contact si am sunat a doua zi pentru a cere mai multe informatii. Am vorbit cu un reprezentant cu care am stabilit de comun accord sa ne intalnim la sediul AVBS si sa discutam mai multe detalii. 

I-am explicat agentului mai pe larg de ce am nevoie. Costurile cu achizitia animalelor si amenajarea terenului se ridica undeva la 30 000 lei. I-am spus agentului si acesta mi-a recomandat sa nu iau creditul in euro pentru ca nu sunt acoperita de riscul valutar si nici nu am venituri in valuta. Pana la finalizarea tuturor etapelor necesare de luare a imprumutului, cei de la AVBS Credit mi-au fost alaturi cu tot ce aveam nevoie. Ei nu mi-au oferit un  imprumut pentru investitii, mi-au oferit solutia potrivita pentru solicitarea mea.

Cu ajutorul celor de la AVBS Credit mi-am putut extinde afacerea beneficiile fiind, produse 100% naturale pentru clientii pensiunii.

AVBS-CREDIT.png„Visează… obține cu AVBS”

AVBS Credit te ajuta sa iti transformi visul in realitate.

Articol scris pentru SuperBlog

 

Un gând despre “Un credit pe masura afacerii tale

Lasă un răspuns

