Share your Wu-Xing box

Ne intalnim cu toti la mine sa organizam o seara la film. Ce film sa vedem? Ne-am facut o lista din care putem alege. Cum ne-am decis de comun acord ca vom avea o noapte lunga, asa ca alegem trilogie.

Ce sa comandam de mancare? Pizza nu ne comandam, ca am mancat weekend-ul trecut. Nu am mai mancat demult mancare chinezeasca. Flavius, care este la curent cu noile aplicatii, ne-a zis ca cei de la Wu-Xing si-au instalat o aplicatie pe Android si IOS, unde poti comanda direct de pe aplicatie, iar la fiecare comanda primesti o reducere de 15%. Parca iti vine sa comanzi fara sa mai stai pe ganduri.

Wu-xing-App.jpg

Am intrat pe aplicatie si ne-am comandat mini meniuri iar Flavius si-a comandat si orez cu pui picant, recomandat de maestrul Tushin, iar ca totul sa fie complet ne-am mai comandat si prajituri cu ravas.

A venit comanda noastra, filmul incepe, pentru unii dintre noi a fost mai greu sa mancam cu betiosoarele dar Flavius, care mananca de ceva timp de la Wu-Xing, ne-a aratat cum se procedeaza. Pe la jumatatea filmului, Flavius isi incepe cutia de orez cu pui picant. Mirosul ajunge pe la toti. Ii cer si eu putin, ii mai inca 2.

-Dar de ce nu v-ati comandat si voi?

-Share your box, Flavius!

Avand in vedere ca portia lui Flavius s-a terminat, am mai comandat inca un rand de orez cu pui picant si profiterol cu cocos , iar de data aceasta Flavius nu a platit nimic.

A fost o seara extraordinara, dupa ce s-a terminat trilogia, nu aveam somn si ne-am gandit sa ne jucam mahjong, ca sa facem o seara chinezeasca pana la capat.Dupa aceasta seara, Flavius a invatat ca trebuie sa isi comande mai mult pentru a putea sa dea si la ceilalti – Sharing is caring!

Articol scris pentru SuperBlog

 

Lasă un răspuns

