O vacanta de vis

Eu mereu am fost de parere ca cel mai bun cadou pe care ti-l poti face este o vacanta undeva departe de casa.  Mi-am propus sa imi iau o harta a Romaniei si sa insemnez cu pixul unde am fost si ce vreau sa vizitez. Am vazut multe lucruri frumoase pe care le ofera Romania turistilor dar mai am de vizitat. Unul dintre locurile pe care le am de mult timp in minte si vreau sa ajung cat mai curand este Delta Dunarii. Ce as putea vizita in Delta Dunarii? In primul rand vei putea vedea bogata fauna si flora fiind declarate monumente ale naturii, exista numeroase trasee pe care le poti face cu barca. Dobrogea fiind o zona calcaroasa exista numeroase pesteri pe care le poti vizita, cum ar fi: Pestera Cucuruz, Pestera Mare, Grita Zmeilor etc. Cand spui Delta Dunarii, spui peste. Abia astept sa descopar retele de peste din zona. O alta cetate pe care o putem vizita este Fortificatia Romana Babdag, situata la 5km nord de Babadag. Se presupune ca a fost construita in perioada imparatului Valens (epoca romano-bizantina).

Pentru doritorii de turism ecumenic, in zona Dobrogei de Nord puteti vizita foarte multe manastiri. Cateva dintre manastiriile pe care le-ati putea vizita: Manastirea Celic Dere (secolul XIX), Manastirea Cocos ( din anul 1833), Manastirea Vovidenia ( din secolul XVII) si multe altele.

Daca doresti sa afli mai multe despre traditiile locului, intra in vorba cu oamenii locului si iti vor vorbi despre pescuit, agricultura, viticultura, prelucrarea stufului, apicultura si tot ce doresti sa afli despre ce inseamna sa fi un bun gospodar.

Mai sus am facut o mica descriere despre o parte dintre locurile pe care le-am putea vizita, dar un lucru important pe care il avem de rezolvat este cazarea. Recunosc ca am un spirit aventurier dar vreau sa stiu ca am un loc de cazare sigur cand ajung in zona respectiva.  Reprezentatii de la CND Turism au oferte de vacante foarte atragatoare. In localitatea Murighiol, chiar pe malul lacului, Complexul Peninsula oferă o piscină în aer liber și un restaurant. În toate zonele proprietății este disponibil WiFi gratuit.
Dotari si facilitati: camerele includ aer condiționat, un TV cu ecran plat, o zonă de relaxare, un frigider și o baie cu duș, uscător de păr și articole de toaletă gratuite. Acestea beneficiază de vedere la lac. Suita oferă de asemenea o cadă spa și un balcon.
Peninsula Resort pune la dispoziția oaspeților un bar, o grădină și locuri de parcare private gratuite. În zona înconjurătoare se poate pescui. Tariful pentru o camera dubla are tariful de 107 lei/noapte in timpul saptamanii si 121 lei in weekend, cu mic dejun inclus in perioada mai-iunie-septembrie-octombrie si in perioada iulie-august tariful pentru o camera dubla este 148.5 lei de Luni pana Joi iar in weekend tariful este 173.5 lei.

Ce recomand sa pui in bagajul tau pentru Delta Dunarii: un aparat de fotografiat, eventual si o camera de filmat si nu unul, 2 carduri de memorie pentru ca vei avea atat de multe panorame de fotografiat incat un singur card de memorie nu iti va ajunge.

Cu ajutorul celor de la CND Turism vei avea parte de vacante speciale.

VacanteSpeciale.ro-Superblog-Primavara2017_200-300x212.jpg

Articol scris pentru SuperBlog

 

Lasă un răspuns

