(Re)Descopera locuri minunate

Sibiu este orasul meu de vis. Este orasul in care l-as putea numi acasa. Chiar daca este un oras pe care il iubesc foarte mult, am avut doar de2 ori ocazia sa il vizitez. Prima data a fost in clasele primare in care am vizitat numai Dumbrava Sibiului, unde nu am nici o poza ca amintire si cea mai recenta vizita fiind anul trecut unde am stat mai multe zile si am facut foarte multe poze.

Este un oras care si-a conservat foarte bine cladirile vechi fiind in perfecta armonie cu cele noi.  Pe parcusul vizitei am avut placerea sa admir foarte multe case boieresti. Urmarind posterele cu evenimente ce vor avea loc in oras am constatat ca nu este saptamana in care sa nu fie vreun eveniment cultural sau muzical. Oamenii chiar stiu sa se simta bine.

Faleza care duce catre centrul vechi este plina de oameni. Nu stii care sunt turisti si care sunt localnici. Credca toti sunt turisti, pentru ca nu ai cum sa nu fi impresionat de astfel de frumuseti.

Oferta pentru cazare in Sibiu este pentru toate gusturile si toate buzunarele. Unele hoteluri aveai impresia ca erau muzee.

DSC02385.JPG

Am avut placerea sa revizitez Dumbrava Sibiului si sa retraiesc aminitirile din perioada copilariei.

Daca doriti sa vizitati Sibiul sau oricare alta destinatie va recomand sa faceti multe poze pentru ca este cel mai bun suvenir pe care il poti avea.

Cei de la Momondo prezintă Welcome to My World: o ocazie de a împărți o parte din universul tău cu ceilalți și de a câștiga o călătorie surpriză. Încarcă pe Instagram o fotografie a locului tău preferat, spune-ne ce te face să îl iubești și menționează unde locuiești. Cel mai important, folosește #myworldmomondo, dă-ne tag @momondo și asigură-te că profilul tău este public, așa încât noi să-ți putem vedea fotografia. Deadline-ul este 30 aprilie 2017, iar câștigătorii vor fi anunțați pe 1 mai 2017. LINK

 

Un gând despre “(Re)Descopera locuri minunate

Lasă un răspuns

