Cu dragoste pentru Roma

Ii privesc in fiecare zi. Bunicul si bunica au aceeasi dragoste in ochii lor la fel ca in prima zi cand s-au cunoscut. S-au cunoscut la Muzeul National de Istorie din Bucuresti unde el lucra ca muzeograf. A fost dragoste la prima vedere. A cerut-o de sotie in fata replicii Columnei lui Traian. Povestea mea preferata pe care mi-o spunea bunicul era cea in care Badea Cartan a mers pe jos 45 de zile pana la Roma pentru a vedea Columna lui Traian si a adormit la bazele Columnei iar a doua zi presa din Roma a scris urmatoarele: „Un dac a coborat de pe Columna: cu plete, cu camasa si cusma, cu itari si cu opinci”.

Anii au trecut si in scurt timp vor aniversa 50 de ani de casatorie( nunta de aur) si nu stiu ce cadou sa le ofer. Am vrut sa fi un  cadou care sa aiba legatura cu locul in care s-au cunoscut. Initial toata familia s-a gandit sa organizeze o petrecere surpriza, dar eu am zis ca nu ar fi o idee prea buna si am primit timp de gandire o saptamana, timp in care sa am un plan de cadou pentru aniversarea lor.

Intr-una din zile, iesind la o plimbare prin centru vechi, am trecut pe langa Agentia Christian Tour si am vazut o multime de oferte de city break la preturi foarte bune, in zone care mai de care mai atractive. Uitandu-ma mai atent am vazut city break in Roma si atunci mi-a venit ideea cadoului perfect. Pentru ca a cerut-o de sotie in fata replicii Columnei lui Traian ar fi foarte romantic daca si-ar reinnoi juramintele in fata celei adevarate. Am vrut sa intru sa cer mai multe informatii dar era inchis, dar scria ca intrand pe site-ul lor putem afla informatiile de care suntem interesati. Am ajuns acasa si am cautat pe internet city-break Christian Tour.

Ceea ce trebuia neaparat sa aflu erau urmatoarele: cu ce pot ajunge acolo( avion sau autocar) si ce oferta pentru hoteluri au. M-am gandit ca totusi ar fi mai bine sa mearga cu avionul ca ar ajunge mult mai rapid in comparatie cu autocarul cu care ar face mult mai mult. Asa ca am cautat bilete de avion Christian Tour si am gasit oferte pe zile si pe companii aeriene. Un avantaj important era ca zbourile erau directe. Am rezolvat cu zborul, acum trebuia sa le gasesc un loc de vis in care sa-si petreaca noptile. Am cautat hoteluri Christian Tour si aveau o paleta larga pentru mai multe categorii de hoteluri. Intr-adevar am gasit tot ce am vrut sa aflu. Dar nu stiam exact ce sa aleg asa ca a doua zi m-am reintors la agentie pentru a primi cele mai bune recomandari de la consultant. I-am spus consultantului ce doream eu sa fac, iar acesta mi-a recomandat pachetul cel mai potrivit pentru bunicii mei.

Columna si Forumul lui Traian shutterstock_68048947.jpg

Sursa: Historia

Modalitatea prin care am ales sa le oferim cadoul bunicilor a fost simpla, stiind ca aveau sa mearga la Muzeul National de Istorie, am aranjat sa primeasca de la caseria muzeului pe langa biletele de intrare si cadoul nostru pentru ei.

In ziua in care dedicata vizitei la muzeu, doamna de la  caserie a fost binevoitoare, sa ne ajute pe langa biletele pentru vizita la muzeu, au primit plicul pentru city-break. Bunicilor mei le-a placuta enorm surpriza noastra.

Au plecat la Roma si primul obiectiv turistic pe care l-au vizitat a fost Columna lui Traian. Au vizitat: Colosseum-ul, Fontana di Trevi, Muzeele Vaticanului, Pantheonul si multe alte obiective turistice. Dar bineinteles nu au ratat ocazia de a savura specialitatile italienesti la ele acasa: pizza, lasagna, tiramisu, gelato.

1200px-Colosseum_in_Rome,_Italy_-_April_2007

Sursa: Wikipedia

Cat timp au fost la Roma s-au plimbat, au facut sute de poze, in principal la Columna lui Traian unde si-au reinnoit juramintele si ne-au trimis o vedere personalizata in care erau ei doi in fata Columnei.

Cu ajutorul celor de la Christian Tour au avut parte de momente pe care bunicii nostri  le vor pretui.