Detaliile fac diferenta

Bucataria a fost mereu locul meu preferat. De cand eram mic copil o asistam pe mama mea in bucatarie, o ajutam cu tot ce puteam. Cel mai mult imi placea cand trebuia aranjanta masa. Ma asiguram ca nu lipsea nimic.  Timpul a trecut si acum am si eu bucataria mea in care eu sunt stapana. Dar simt totusi ca trebuie schimbat ceva. Momentan nu sunt pregatita pentru o schimbare totala a bucatariei dar ceva trebuie facut.

rh_113-1_rh_7078t

Am analizat bucataria si am ajuns la concluzia ca as putea schimba: masa cu scaunele, as putea adauga un bufet de bucatarie pentru a avea mai mult spatiu unde sa imi depozitez vesela si de asemenea as vrea sa imi schimb „garderoba” in ceea ce priveste aranjamentul mesei.  Pentru fiecare sezon cate 2 seturi noi. Primavara si vara trebuie neaparat sa fie cu motive florare, toamna in culori brune, portocalii iar iarna albe ca zapada. Imi si inchipui ce frumos va arata aranjamentul atunci cand vom avea mese festive. Alte elemente importante in garderoba bucatariei o reprezinta prosoapele de bucatarie si laveta absorbanta pentru vase.

fata_de_masa_alicia_roz_1_

Nu doar mobilierul ales pentru infrumusetarea bucatariei este necesar ci si culorile pentru a fi in echilibru cu nuanta peretilor. Culoarea acestora este un roz pudrat iar un mobilier de culoarea alba este perfect, fara a incarca cu multe culori bucataria. Pentru ca peretii  sa nu fi „goi”, 2 sau 3 tablouri cu motive culinare vor merge perfect.

Pe mine m-a fascinat mereu ceremonialul de servirea a ceaiului. De-alungul excursiilor am achizitionat pachete de ceai cu diverse arome iar un serviciu de ceai este ceea m-ar face fericita. Avand acest serviciu de ceai voi putea face o intalnire saptamanala cu prietenele mele dezbatand diverse subiecte sociale. Ziua perfecta va fi duminica pentru a petrece cat mai mult timp impreuna.

Tacamurile fiind cele mai utilizate in bucatarie de-alungul timpului, atunci cand le achizitionam, trebuie sa fim atenti la materialul din care sunt facute pentru a avea o utilizare indelungata.

Pana acum doar mi-am exprimat dorinta pentru uneltele necesare reimprospatarii bucatariei, dar despre retetar nu am zis nimic. Bucatarii mei preferati sunt: Jamie Oliver  pentru grija pe care o arata in a nu risipi mancarea si a face totul sa fie delicios in timp scurt si cu ingrediente putine si Gordon Ramsay pentru respectul acordat fiecarui preparat pentru a fi perfect.

Aceasta este bucataria mea reinventata. Prin atentia la detalii, intregea bucatarie va arata de parca acum a fost scoasa din tipla si voi avea cele mai intersante poze pe Instragram cu #mybeautifulkitchen.

Cateva dintre solutiile pentru a avea o bucatarie perfecta sunt atentia la detalii: sa te asiguri ca este echilibrat din punct de vedere al culorilor, daca spatiul este unul restrans, sa nu fie incarcat cu piese de mobilier. Iar ca recomandare finala –  daca ai copii nu recomand masa de sticla, pentru ca este posibil sa se intample accidente.

 

 

 


Un gând despre “Detaliile fac diferenta

Lasă un comentariu