Călătorului îi stă bine cu drumul

Dacă ajung în punctul în care ma satur de tot și de toate mă urc în mașină și plec departe. Dar stai… Eu nu am mașină…. Ce fac în cazul acesta? Îmi cumpăr una normal! Cum stau cu banii? Eh… Așa și așa . Deci pentru a-mi cumpăra mașină trebuie să muncesc mai mult și să renunț la lucrurile pe care nu îmi sunt de folos. Și…poate mă ajută și părinții, că sigur vor avea nevoie să îi mai duc pe unde au ei nevoie. 

Bun! Îmi voi cumpăra mașină. Ce model de mașină? Nouă sau second-hand? Mă consult cu prietenii mei băieți care sunt pasionați, au mașini și sunt în măsură să îmi dea sfaturi.

M-am întâlnit cu câțiva dintre ei și un băiat mi-a spus următoarele:

-Trebuie să te gândești pentru ce îți trebuie mașina. 

-Păi… Pentru excursii prin țara și din când în când să îi mai duc pe ai mei la țară.

-Și cât ai dori să investești pentru o mașină?

-Păi… Momentan am disponibil 2500 euro dar oricum vreau să mai strâng până la vară (acum fiind februarie).

-Păăăăăi… ar mai trebui să completezi cu încă 1200 euro și îți poți lua un Opel Corsa. Uite chiar un cunosc un băiat care vrea să își vândă mașina cu 3700 euro. Îți dau numărul lui și negociați.

-Mersi mult! Rămân datoare.

Îl sun pe tipul respectiv și îmi spune că este de acord să mi-o lase la 3500 euro pentru l-a recomandat prietenul comun.

Pentru a nu primi o ofertă mai bună de la altcineva îi dau un avans acum și restul în 2 tranșe în 2 luni. El a fost de acord.

Vorbesc și cu părinții mei și au fost de acord să mă ajute cu o tranșă.

Îmi pun în aplicare planul, 2 luni nu îmi mai cumpăr nimic de la mall sau de pe internet.

Trec cele 2 luni. Greu fără cumpărături….. Singurul lucru pe care mi l-am comandat de pe internet a fost un sistem de navigație(din câte am vorbit cu proprietarul mașinii, vechiul sistem de navigație avea ceva probleme) de pe site-ul celor de la Edotec. Site-ul mi l-a recomand un coleg de lucru care are și el unul pentru mașina lui și a fost mulțumit de investiția pe care i-a făcut-o mașinii .

Edotec EDT-G019 Navigație dedicată cu android Opel

Sistem navigație dedicată pentru modelul Opel Astra Vectra. Acest dvd auto 2 are sistem de GPS, TV, radio, touchscreen, bluetooth pentru carkit, dvd usb player, SD card, android internet wifi

edotec-navigatie-dedicata-cu-android-opel

Sursa: http://edotec.ro/

Plătesc și cele două tranșe cu ajutorul părințiilor mei și am în sfârșit mașinuța care mă va duce unde vreau eu.

Se apropie săptămâna în care plec în vacanța mult dorită. Voi merge prin țară și voi vizita toate castelele(sau câte îmi permite timpul). Deja îmi imaginez: eu, drumul și mașinuța. Sistemul de navigație îmi va fi cel mai bun prieten. Pot asculta muzică tot drumul, la radio sau din playlist-ul meu. Îmi va da indicațiile necesare pentru a merge pe drumul cel mai scurt și fără trafic.

VACANȚĂ PLĂCUTĂ MIE!!!

drumul-spre-grecia.jpg

Sursa: www.radiocraiova.ro

Articol scris pentru SuperBlog

 

 


Lasă un comentariu