Micul nostru butique

Cand eram mica, mama mea se pregatea cu cateva zile pentru venirea oaspetilor. Facea curatenie in toata casa: aspira, stergea praful, aerisea camerele si in fiecare camera punea lavanda pentru a se simti un miros placut, bombonierele neaparat trebuiau sa aiba diverse sortimente de bomboane. Totul era perfect. Aceste momente din copilarie au contribuit la visul meu de a avea un hotel butique in care totul era aranjat dupa stilul mamei mele.

Cum am deschis acest hotel? Fiind in capitala, sunt multe cladiri care sunt construite pentru a fi inchiriate si am vazut un anunt in care se inchiria o cladire cu posibilitate de a fi transformat intr-un hotel. Am sunat persoana care a publicat anuntul si am stabilit o intalnire pentru a discuta mai multe detalii. Cladirea putea gazdui 15 camere si un restaurant cu o capacitate de 50 de persoane. Negocierea a fost foarte rapida deoarece pretul este era unul bun si dorinta mea de avea un hotel butique era mare.

cover-fb-expressoft.png

Dupa ce am finalizat amenajat camerele si restaurantul trebuia sa achizitionam un soft pentru receptie si restaurant. In ajutorul nostru au venit partenerii de la Expressoft Technology. Cu o experienta de 20 de ani si un portofoliu diversificat de clienti au fost potriviti pentru butique-ul nostru. Avand in vedere ca tehnologia a avansat si este in continua evolutie, avem nevoie de un sistem eficient care sa ne ajute la eficientizarea sosirilor, plecarilor si comenzilor de la restaurant. Pentru receptie avem nevoie sa putem gestiona eficient rezervarile venite prin agentiile online si offline, sa putem incasa prin diverse forme de plata ( cash, card, transfer bancar, vouchere de vacanta), sa avem o diagrama cu camerele hotelului. Acest program trebuie sa ajute comunicarea receptiei cu celelalte departamente: housekeeping, management, vanzari fiecare departament cu functiile specifice. Plata se poate face si prin card ( debit sau credit) avem nevoie si de POS-uri care sa accepte cardurile care circula pe piata. Zona POS restaurant este la fel de importanta precum cea pentru receptie. Majoritatea oaspetilor, mai ales cei care vin in scop de afaceri, folosesc un card pentru a-si plati cazarea si un alt card pentru extraservicii. Software-ul pentru restaurant trebuie sa contina mai multe optiuni, spre exemplu sunt oaspeti care doresc sa isi transfere consumatia pe camera.  

RESTAURANT-1024x587.jpg

Pe langa toate acestea avem nevoie si de un sistem pentru gestiune stocuri. Acest sistem ne ajuta sa controlam in siguranta intregul flux al produselor, de la intrarea acestora in unitate, la transferurile intre gestiuni, pana la realizarea productiei si vanzarea lor. Stocurile sunt actualizate automat, putem introduce produsele in gestiuni diferite, administram cu usurinta inventarul cu acces la peste 150 de rapoarte.

Nu este suficient sa avem sistemul achizitionat. Este neaparat nevoie de suport tehnic 24/7Tot ce reprezinta buna functionare a sistemului este stocata in program (practic programul reprezinta creierul hotelului). Erorile ce intervin nu sunt doar ziua, ci si noaptea, iar atunci cand oaspetii isi fac check-out devreme pentru a putea prinde avionul, o eroare de sistem ce nu poate fi rezolvata nu este deloc bine venita. 

Tehnologia pe care o avem trebuie sa vina in ajutorul nostru pentru a le crea oaspetilor nostri un sejur cat mai placut putand spune atunci cand revin ca la noi este casa lor departe de casa


2 gânduri despre “Micul nostru butique

Lasă un comentariu