Trecut prezent si viitor

Au trecut 10 ani! Zece ani de cand am terminat liceul si iata-ne astazi in clasa unde ne-am cunoscut cu totii iar diriginta noastra( sau diriga cum ii spuneam neoficial) striga catalogul pentru prima data. A fost un moment emotionant. Pentru noi fetele a fost mai greu sa raspundem la catalog deoarece o parte dintre noi ne-am casatorit si nu ne-am mai folosit numele de fata de mult timp. De-alungul zilei am depanat amintiri: la ce concursuri am participat, nebuniile pe care le faceam iar apoi venea diriga si facea sedinta si serbariile cu ocazia sarbatorilor si sfarsitului de an. Am fost o clasa ce ne-a tinut minte tot liceul. Avand in vedere ca liceul ne-a oferit cei mai frumosi ani ai tineretii noastre, ne-am gandit sa oferim si noi un cadou in schimb.

Diriginta noastra s-a gandit sa facem o placa comemorativa ( anul acesta liceul nostru implineste 30 de ani de cand si-a deschis portile pentru elevi) in care sa fie gravat citatul pe care ni-l spunea profesoara noastra de romana  

  Natura ne aseamana, educatia ne deosebeste – Confucius

Unul dintre colegii nostri are un magazin de produse personalizate. Si-a cumparat  un gravator laser si era foarte incantat sa il foloseasca. Modelul este BCL-1309XUF  fiind achizitionat de la Colop Romania, si este potrivit pentru gravuri in serii mari. Ne-a spus si povestea achizitiei lui. De cateva luni incoace oamenii veneau la el la magazin si ii ceareau gravuri de dimensiuni medii si mari. Din pacate nu ii putea ajuta dar vazand ca veneau multi oameni si il intrebau daca efectueaza gravuri de dimensiuni mai mari, s-a gandit sa faca o investitie si sa isi achizitioneze un gravator laser potrivit cerintelor clientilor. O parte dintre acestia si-au comandat machete de arhitectura, obiecte publicitare etc. Ne-a povestit ca intr-o seara a ramas fara curent electric ( pana de curent era in tot cartierul) dar controllerul i-a si-a facut treaba ( avand avantajul functionarii chiar si in cazul unei caderi de curent).

bcl-1309xuf

Sursa: bodorlaser.ro 

Din fericire la noi nu a fost cazul unei caderi de curent, iar laserul si-a facut foarte bine treaba, iar noi am putut sa oferim un cadou demn de un liceu care a avut atatea generatii de elevi si inca va mai avea, iar intr-o zi cand ne vom aduce copiii la scoala sa vada aceasta placa pe care au facut-o parintii lor, realizand cat de importanta este educatia pentru a se putea defini cu adevarat pe ei insisi. 

 


Lasă un comentariu