Pe plaja la Marea Neagra

Vine vara, bine-mi pare! Unde imi sunt planurile de vacanta? A da, in mintea mea, trebuie sa le pun in aplicare pentru a avea o vacanta de vis. Ce vreau sa fac in aceasta vacanta ? Sa merg la munte si la mare. Cate persoane mergem? 6 persoane. Cine se ocupa de organizare? Pentru vacanta la mare m-am oferit eu iar pentru vacanta la munte unul dintre prieteni.

Bun! Am facut mica introducere iar acum urmeaza sa cream vacanta la mare. Avem de ales dintre urmatoarele statiuni: Vama Veche, Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud,  Jupiter, Costinesti, Neptun. Statiuniile Eforie Nord, Eforie Sud si Neptun sunt statiuni dedicate tratamentelor balneoclimaterice,  care este pentru orice tip de turisti iar Mamaia, Costinesti, Jupiter si Vama Veche sunt dedicate tineretului.

Dintre toate aceste statiuni, ultimele 3 ar fi potrivite pentru noi. Facand o comparatie intre ele in functie de popularitate, conditii, moduri in care ne-am putea petrece placut timpul, Mamaia este cea mai buna optiune, fiind o statiune unde poti imbina plaja, marea si distractia.

Ne-am ales statiunea, acum trebuie sa alegem hotelul. Criteriul cel mai important de selectia este distanta fata de plaja, asa ca am dat un search pe Booking.com. Oferta era pentru toate gusturile si buzunarele. Tot cautand, am gasit un hotel care este exact pe gustul nostru. Se numeste Hotel Aurora, este la un minut distanta de plaja, are acces gratuit la piscina. Am intrat si pe site pentru a vedea mai in detaliu ce oferta hotelului. Se adreseaza familiilor cu copii dar nici celelalte categori de turisti sunt bine venite. Le-am aratat si prietenilor ce poate oferi Hotel Aurora pentru noi si au fost incantati. Am facut rezervarea pe Booking.com. 

home

Pana in ziua plecarii, ne-am facut achizitiile necesare pentru a avea o vacanta frumoasa. Lista lucrurilor MUST TO HAVE in bagaj sunt urmatoarele:

  • Camera foto
  • Costume de baie
  • Crema de protectie solara
  • Ochelari de soare
  • Prosoape

Mai sunt si alte lucruri importante dar acestea sunt primordiale. 

Vine si ziua plecarii iar noi o luam din loc pe Autostrada Soarelui. Pentru a nu ne confrunta cu soarele puternic si traficul, am plecat cu mult timp inainte de a se lumina. Drumul a fost unul lung dar nu ne-am plictisit. Se lumineaza de zi iar noi mai avem putin si ajungem in Constanta. Inainte de a ajunge la hotel, ne-am oprit la un local pentru lua micul dejun. 

Ajungem la hotel, ne facem check-in-ul. Recepetionista foarte amabila, ne-a oferit si cateva informatii despre principalele locuri turistice pe care le-am putea vizita pe parcursul sederii noastre. Mergem fiecare in camera lui sa ne odihnim dupa un drum lung. 

Aurora2

Dupa orele amiezii coboram la piscina hotelului. Piscina este una foarte mare.Ne-am putut delecta cu bauturi racoritoare si o inghetata buna. Spre seara iesim sa ne plimbam in statiune, am mers in satul de vacanta, am mers cu telegondola. Statiunea este plina, parinti cu copii, grupuri de tineri.  Pe parcursul urmatoarelor zile ne-am dus sa vizitam ce ne-a recomandat receptionera hotelului. Am vizitat microrezervatia din Constanta, delfinariul, celebrul cazinou din Constanta.

A fost un mare avantaj pentru noi faptul ca am avut  hotelul langa plaja, deoarece dimineata puteam sa mergem sa vedem rasaritul. Micul dejun a fost de exceptie, fiind de tip bufet suedez.

In ziua plecarii ne-am instristat, intrucat doream sa ne mai bucuram de splendoarea statiunii, si ne-am propus pentru anul urmator sa revenim la acelasi hotel unde ne-am simtit in al 9-lea cer.

Articol scris pentru SuperBlog

Lasă un comentariu