Toate drumurile duc la Constanta

Acum in drum spre Constanta apuc sa scriu si eu cateva cuvinte despre ce a insemnat aceasta editie SuperBlog. O parte dintre colegi si prieteni au avut liber de 1 mai si de Pasti iar eu am fost la munca. Acum este randul meu sa ma relaxez iar ei sa fie la munca. 

Probele din cadrul acestei editii au fost provocatoare. Cu siguranta m-au scos din zona de confort chiar daca tema imi era familiara. Cel mai mult mi-a placut abordarea celor de la Dodo Pizza. Cu siguranta nu este usor sa jurizezi cateva zeci de articole si sa argumentezi fiecare punctaj.  Il pot compara cu proba a treia de la bacalaureatul de limba si literatura romana. 

Inainte de a pleca la Constanta am avut ocazia de a ma plimba o zi prin Bucuresti. Este acelasi de la ultima vizita. Oamenii sunt mereu pe fuga sa ajunga in locuri pe care nu le plac ( ex. munca). Eu fiind provinciala, cand ajung in Bucuresti ma gandesc cum reactioneaza cei din capitala cand vad persoane publice ( cantareti, actori, vloggeri, etc). Am vazut si eu cateva persoane publice dar reactia mea nu a fost una de fan infocat. Da, nu pot spune am fost indiferenta. 

20190503_113524.jpg

Revenind la drumul spre Constanta, avem cate un blogger in fiecare vagon: eu, Daniel Botea si Emil Calinescu ( mergem cu Hyperion). Intr-o postare pe Facebook, Emil spune ca trebuie sa miroasa in fiecare vagon a praz. Adevarul este ca simt putin miros oltenesc dar gandul meu sta la mirosul de apa sarata de la mare. Sunt curioasa cum este drumul celorlalti bloggeri, daca au un drum lin sau sunt perturbati de catre ceilalti calatori( ex cineva vorbind la telefon si trebuie sa auda si restul toate detaliile).

20190503_113116.jpg

La momentul cand postez articolul sunt in Fetesti ( 11:30) si am plecat din Bucuresti la 10:15, oare va avea trenul intarzieri?


Un gând despre “Toate drumurile duc la Constanta

Lasă un comentariu